LIVRARE GRATUITA

Datorita numarului mare de produse si variatii de culori marea majoritate a produselor sunt disponibile pe baza de comanda.

Termenul de livrare este de minim 2 saptamani pentru birourile reglabile si difera in functie de producator. Modelele aflate pe stoc se livreaza in maxim 5 zile lucratoare.

Produsele comandate se livreaza prin firma de curierat sau se pot ridica personal de la depozitul din Timisoara. Posibilitate de retur in 14 zile calendaristice de la data livrarii. Garantia produselor este de minim 2 ani. Pentru unele modele de birouri poate ajunge la 5 ani.

Birourile reglabile nu sunt montate. Asamblarea este rapida si usoara, putand fi executata in 30 – 60 minute, pe baza instructiunilor de montaj din pachet.

Plata:

    • Plata in avans 100% pentru toate produsele pana la 4.000lei
    • Plata in avans 60% pentru produsele care depasesc 4.000lei si diferenta inainte de livrare

Dupa plasarea comenzii se achita un avans de 60% din valoarea totala a comenzii, pe baza de factura proforma, urmand ca diferenta de 40% sa se achite inaintea expedierii produselor din depozitul nostru din Timisoara la adresa Dvs.

Modalitati de Plata:

Plata se face prin transfer bancar către SC OPLA SRL, cod unic de înregistrare: RO 37759655  în contul: RO32BTRLRONCRT0399674001, Banca: Transilvania.

Recomandăm ca după finalizarea transferului bancar să trimiteți dovada plății către: contact@movedesk.ro.Transferul bancar se poate realiza prin intermediul Internet Banking.

*  toate preturile mentionate in site includ TVA